Sider

torsdag den 9. december 2010

Tilbage i rampelyset


Tilbage hvor de fleste kender mig bedst. I jakkesættet med stærke relationer til landets største virksomheder. Både som strateg og som ansvarlig for at hjælpe kunderne med at få maksimal værdi ud af deres Microsoft investeringer.



Efter mine 9 år som stifter, konsulent og direktør blev det sidste sommer tid til at forlade Installers A/S. Det har været en fantastisk rejse, og jeg er glad for alle de erfaringer som er kommet igennem årene.

Efter et år med forskellige spændende aktiviteter har jeg fået afprøvet mine kompetencer i andre brancher, og det har været ganske spændende og udfordrende. Men nu er jeg startet hos Globeteam A/S. Globeteam er blandt Danmarks absolutte elite indenfor hardcore IT consulting, og jeg skal støtte deres teams i at vokse og skabe nye kunderelationer.

Mit projekt ProAdventure med holdet og Per Jessen fortsætter, men har taget form som et professionelt sportshold og fokuserer ensidigt på at skabe rammerne for nogle af verdens bedste atleter. Der vil jeg fortsat have en stor rolle som atlet og med fokus på eksponering og sponsoraftaler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar