Sider

søndag den 6. marts 2011

Giftemål

Ewa og jeg skal giftes, og hvor jeg dog glæder mig. Det er med en stor ro at jeg har truffet den beslutning.


Ewa og jeg har lært hinanden at kende mens tingene var svære, men selvom livet var hårdt, nød vi hinanden og udviklede et stærkt forhold.






Thomas Willer som er en ung frisk præst skal vie os i Regen kirken i København d. 13 august 2011. Thomas har både for mig og vores forhold været til kæmpe inspiration, og Thomas taler om spirituel udvikling på et niveau hvor selv den mest vestlige målfokuserede iværksætter kan være med.


Vi glæder os til at dele vores ægteskabspagt med venner, familie og bekendte.


Kirken danner perfekt ramme for at tale om vores forhold og fremtid, og jeg glæder mig til at prædike ☺ - Thomas har lovet jeg får lov.


Det ville være skønt at se jer alle i kirken. Når vi har fastlagt tidspunktet skriver jeg igen, men vi regner med at det bliver kl. 14:00.

2 kommentarer:

  1. Tillykke Gorm:) Det vil jeg glæde mig til at møde op til. mvh. Daniel

    SvarSlet
  2. har jeg virkelig sagt det :-)

    SvarSlet